مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 11:252020-08-26سياسي

10 شب 10 منبر| کاشانی: چه کسی فرمان قتل امام حسین را صادر کرد؟


حجت الاسلام کاشانی با اشاره به اینکه قتل سیدالشهدا جنایتی نیست که یزید و عبیدالله با آن پیشینه برای آن کیفرخواست دینی صادر کنند، گفت: چه کسی می تواند مقابل سیدالشهدا دین ایجاد کند تا نعوذبالله او را مهدورالدم بخواند؟ - هیأت همدلی به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، مراسم عزاداری شب ششم محرم در هیأت ریحانهالحسین (س) با سخنرانی حجت الاسلام حامد کاشانی و مدیحه سرایی سیدمجید بنی فاطمه شب گذشته سه شنبه چهارم شهریورماه برگزار شد.

حجت الاسلام کاشانی در این مراسم طی سخنرانی با موضوع تراز دین داری اظهار داشت: افرادی که می خواهند افکار عمومی را جذب کند، چیزی نمی گوید که به یکباره همه بدشان بیاید.

عبیدالله بن زیاد وقتی واقعه عاشورا را تعبیر به فتح الله می کند و این نشان می دهد که در جامعه افرادی با این امر همراه بودند.

وی ادامه داد: کار حکومت این است که کاری کند تا دین مردم تغییر کند، رییس مجلس، رییس جمهور و شاه می توانند دین را تغییر دهند اما خود توان عامل بودن برای آن را ندارند.

کاشانی با اشاره به اینکه قتل سیدالشهدا جنایاتی نیست که یزید و عبیدالله با آن پیشینه برای آن کیفرخواست دینی صادر کنند، گفت: این کار چه کسی است؟ چه کسی می تواند مقابل سیدالشهدا دین ایجاد کند تا او را مهدورالدم نعوذبالله بخواند؟ این کار تنها از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 شب 10 منبر| کاشانی: چه کسی فرمان قتل امام حسین را صادر کرد؟

10 شب 10 منبر| کاشانی: چه کسی فرمان قتل امام حسین را صادر کرد؟